12 november.

Vi har redan kommit in i mitten av november, sick sick sick!
I mitt liv händer det i så mycket, jag har nästan lyckats övertala mig själv att köpa skorna jag la ut i bloggen för ett tag sedan. Dock kommer detta gå på över 600 kr, vilket jag egentligen inte, eller absolut inte har råd med, men är man kär så är man, beror på om mamma är villig att ge med sig att skicka över från mitt sparkonto...Ja min mor har hand om dessa pengar, annars skulle dom va slut för länge sen! :)
Så! Vi får se hur jag gör, jag tar helgen på mig.  Det värsta som kan hända, vilket brukar hända ganska ofta när jag köper mig något överhuvudtaget är att jag alltid hittar något liknande för en mycket billigare peng. Ska ju ner till Bålsta näst nästa vecka och då lär jag och mamsen strosa runt i stora staden Sthlm, och där finns det ju alltid risk att man kan snubbla på ett par snygga skor, MEN kan inte vänta så länge, om jag ska ha dessa skor lär jag beställa dom NU NU NU, eller snart! Så jag hinner få dom innan jul :) Man vill ju vara liiiite uppklädd när man blivit medbjuden på fin middag, öhöh!

Nu ska jag kika vidare på solsidanboxen som jag och Matte fick idag. Vi beställde från hans lillasysters jultidning tidigare, så med där var såklart alla avsnitt av solsidan, en bok om olika kortspel och tärningspel och en julklapp till Villisen! :)

Hejs så länge!



Kommentarer
Skona Mig

Hej Hej!



Tack för din kommentar :)

Om du pendlar mellan två storlekar då ska du satsa på den mindre storleken. Så i ditt fall så borde du satsa på en storlek 39. Då de kan upplevas lite större i storlek.



Ha det gott!!

Skona Mig

2010-11-14 @ 19:09:32
URL: http://www.skonamig.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0