Back in town!

Anlände efter en jävligt jobbig tågresa till Bålsta vid ca 12 tiden igår natt! Jag tor jag aldrig har klagat så mycket under en resa, eller jo! Jag är ganska bra på att klaga och tycka synd om mig själv så att eh!
Känns skönt att vara framme iallafall. Dagens planer är väl att träffa efterlängtade Johanna och Sandra igen, samt min kära mor som jag bara hann hälsa på lite snabbt i mörkret innan hon skulle sova!

Imorgon åker jag och mamma in till Sthlm-Älvsjö för att gå på fotoutställning och även strosa runt och förhoppningsvis komma hem med en julklapp eller två!
Dax för sätta på ansiktet med hjälp av lite smink!


sakna!



Kommentarer
GUESS WHO?!

- fina bilder!

2010-11-26 @ 14:13:08
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0