Det hände något!

Var med och tävla om två värmeskyddsprodukter för ett tag sedan på en blogg. Går in på dennas blogg och läser bl.a. "emmelie"...Tänkte det KAN ju vara jag?! Trycker på länken och kommer till min blogg! GOETT!
Fick liksom ca 550 besökare?! Tackar iallafall för vinsten!



Idag åker jag tillbaka till Åmål efter 4 dagar i Bålsta!
Det har varit en toppen helg med framförallt mamsen!
Lite nytt i min garderob, två par nya skor, julklappar osv! Nu är jag pank igen! :) Känns bra!
Halv 4 rullar mitt tåg från sthlm!
Vi ses om två helger igen Bålsta!



Kommentarer
bitte



Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-29 @ 19:13:53
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1429


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0