Klickat lite, samt njutit!

Ja visst önskar jag allt att jag vore rik och kunde sitta och klicka hem snygga plagg och skor varje dag, eller åtminstone ha en inkomst...ehuuum!!
Idag klia det allt i fingrarna och jag behöver ju något till jul/nyår/allt annat....(Bra och skylla på något)
Så det här fick det bli för denna gång, det svider i plånboken, eller snarare sparkontot...Iallafall! Jag njöt medan jag klicka hem  dessa..



Dessa godingar beställde jag för
hur länge sen som helst, men de bara ökar
leveranstiden hela tiden! Jag blir galen!
Beställde iaf hem ett par liknande nu...
Denna väst ska bli Mattes...och jag försöker även få honom att fixa frisyr som denna godingen har, samt färga håret brunt! Vi får se om han ger med sig! Snygg är han iaf! ;)


Kommentarer
Angelica Nord

Men hej Bruttan!

Ja det var verkligen länge sen måste jag säga! Åh, jag saknar di så mycket!

Tack så mycket, hon är så fin min lilla prinsessa! :) Japp, firar jul i hamra, åker upp 20e och är där till 30e, så jag hoppas verkligen vi ses då! :D Det skulle som sagt verkligen inte skada! :D

Puss&Kram <3

2010-11-10 @ 17:00:27
URL: http://nordangelicas.blogg.se/
Skona Mig

Hej!



Du hade kommenterat gällande limit skorna och tänkte bara meddela att vi nu har fått in ett par i storlek 40 om du är intresserad :)



Ha det gott!!

Skona Mig gänget

2010-11-11 @ 12:49:54
URL: http://www.skonamig.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0