forts. Måndag

Hmm sitter på multimedian nu och skriver om änder. Yepp änder. väldigt intressant djur de. NOT! -.-
Lyssnar på musik på en mobil som knappt har nått batteri. Fan va sugit!  Inte funkar bilddagboken heller. Fan vilka problem jag har alltså! Jag behöver ju seriös HJÄLP! ._. hmm höh! Fan jag vill ner till bålsta och ha en liten "återträff" igen med mina söta lilla filurer. Ser bilden överallt nu känns de som och jag saknar bara tiden mer och mer med er Patrik A, Kalle, Oskar, Sandra och Patrik K.
image8
 Alltså även om jag precis hade fått av mig gipset och haltade runt på kryckor så saknar jag Härjarö  så sjukt jävla mycket. Den stekheta solen som gjorde så att jag fick brännblåsor <3 bryggan vid vattnet där vi  badade och solade. Stugan som vi delade på. Maten vi gjorde. Kvällen och natten. Sandras och mina promenader vid vattnet. Alltså allt var så perfekt. Skulle kunna ha stannat föralltid om de va sådär bra! Jag saknar er så oerhört mycket.
ni förstår inte! Jag älskar er mina vänner!
Vill flytta tillbaka till bålsta bara för att får er! bara jag skulle få umgås med er och ha det så där bra som jag hade det förr. Bättre vänner kan man inte hitta alltså. Sandra jag saknar skoltiden med dig! Rasterna och allt. Skolan var helt jävla värdelös när du inte var där. Kan du tänka dig hur de känns för mig nu när jag går i skola hundra mil ifrån dig?! det suger totalt! Om du gick med mig i den här skit skolan så skulle allt va så mycket bättre. vilken skillnad de skulle bli! 
Johanna Lind, mitt lilla favorit anus! <3 tro inte att jag glömmer bort dig! För dig saknar jag väl fan lika mycket. Våra dagar in till stan. våra misslyckanden hos killarna vi har försökt och ragga upp xD hahah! damn you. Kom och hämta mig! Kom och kidnappa mig snälla! Jag vill fan inte vara kvar här när jag tänker på en bra tid jag faktiskt haft men egentligen inte visste om. de är inte förrän man tänker efter såhär som man får reda på det. Jag var alldeles för snabb i tänkandet när jag beslutade mig för att flytta upp hit. ;_;
Om det är något jag verkligen, verkligen ångrar så är det väl ändå att jag flyttade upp till Mora hora! Jävla sport samhälle! Hate it!  Hmm...drömmer väl bort mig för mycket nu. Men fan om 2 år så jävlar kommer jag tillbaka till mitt kära blåsta Bålsta och då jävlar hoppas jag att ni är kvar!

Nåväl höhö. Fan jag är helt ensam på multimedian O.o Jag vill hem! :(
så nu vet ni vad jag tänker på. Tiden som fanns där förr. Även om man inte mådde så jävla bäst så mådde så jävla mycket bättre än vad jag gör nu. 

Att känna saknaden efter sin pojkvän varje dag är fan skit. När man har som mest lust att bara åka hem till honom och prata eller pussas så kan man inte för att man är åt helvete för långt bort. De går inte bara att sätta sig på en buss i en timme eller bara promenera hem till honom. nej jag måste sitta på ett tåghelvete i över 3 timmar för att få träffa honom. visst de finns folk som har mycket längre avstånd. men de skiter väl jag i! Jag är glad att du finns för mig iallafall och att vi får det att funka oavsett hur jävla lång tid det tar att åka till varandra och oavsett hur jävla mycket pengar vi måste lägga ner på en jävla sketen tågbiljett. Du är bara såå jävla värd pengarna! Jag älskar dig Micke sötnos <3 

Jag antar att jag lär fortsätta med mina små gräsänder nu xD
Finns inte mycket och göra när man är själv och man ska göra ett jävla projekt med film och bilder. De suger kan ju fan inte göra något +(

Jag vill ha tisdagen den 29 april nu!
Hörs sen folket!


Kommentarer
sandra

det är klart att vi är kvar! skoltiderna med dig var underbara. vill ha tillbaka dom tiderna när vi låg på gräset och plugga NO, vill ha tillbaka dom tiderna när vi alltid hade något nytt att berätta på lektionerna eller på rasterna, jag saknar dom tiderna när vi var som värst och bara skrek massa ljud, vill tillbaka till härjarö där vi hade det bäst! saknar dig och kommer finnas här när du kommer tillbaka. jag älskar dig, vännen

2008-04-14 @ 19:53:43
URL: http://www.osorio.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0