Måndag

Idag började jag morgonen med fotolektion. de va helt underbart kul! Vi tog bilen och åkte till sollerön. Fotade på lite olika ställen där. Så otroligt fint väder för en gångs skull. längtar till nästa måndag. då tar vi bilen och kamerorna och drar oss någon annanstans i landet och fotar! yay! Sånt ska man göra för att skolan ska vara rolig. Kunde man inte ha kommit på de tidigare ;)

Just nu har jag lunchrast och snart börjar väl äckelpiss multimedian. Tråkigare lektion får man nog leta efter -.- ska väl fortsätta me gräsänderna xD Nu är Cissi här iallafall så antar att vi ska gå ut och filma.

Den här veckan måste bara få rusa iväg nu! Jag vill träffa min älskliiiing!
 Uptdates later antar jag ;)


image14


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0