Helvete!

Fyfan va tråkigt jag har! Har varit hemma hela jävla dagen för min jävla fot.
Va upp till sjukhuset idag också och fick inget bättre svar än vad jag fick igår. Kan skiten försvinna snart så jag kan gå som en vanlig människa förfan!!! Sommarlovet blir på torsdag för mig då, och då vill jag fan inte ha nå fel på fothelvetet!
Förr va de fan skönt att vara hemma och bara slappa men nu får jag fan nå jävla feel! Jag måste ut! ut från rummet. Men nej! CPFOT!
Får se om jag kan ta mig till skolan imorn. Får typ vakna kl 4 på morgonen och träna foten så jag kan gå. -.-
Pallar inte sitta hemma en dag till och inte göra ett skit.
Vill ha torsdag nu! Så jag får träffa Älskling och Emma!! Hörde att de va studentfest i Uppsala då. Kirra lite dricka och jag drar dit xD Iof så blire ju ferre på fredan också. äääh får se vad som händer.
Fredag då? Robins student och som sagt krök, om sandra nu fick tag på nått och alla andra såklart! O.o

annars då, jag har väl börjat packat för sommarlovet. Allt får fan inte plats i min väska x( Jag ska ju nästan ha hela jävla garderoben med mig såfort jag ska någonstans. och nu ska jag vara borta hela sommarlovet typ. ALLT SKA MED. kommer glömma hälften. Omg aja!

Kan kl bli mkt snart så att jag får sova!!

Crap!
fett med COPYRIGHT !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0