Fredag

Hittills så har jag inte gjort så mycket idag.
Vaknade av robins irriterande jävla väckarklocka som stod och tjöt i en halvtimme ungefär utan att bli avstängd. Robin vaknar inte av den och jag förstår fan inte hur han lyckas sova till de HEMSKA ljudet.
Tillslut fick jag rådamp och sprang in till hans rum och skrek SKA DU TILL SKOLAN ELLER INTE?!
han svara: mjo de ska jag
MEN FAN STÄNG AV DEN CP KLOCKAN DÅ.
så stängde jag av den skiten.

sen gick jag och duscha och sminka mig. Robin kom hem tidigare från skolan så vi gick och shoppade lite kläder åt honom. Sen köpte jag vattenmelon som jag smaskat i mig :)
Nu väntar jag på sandra att hon ska komma hem från skolan så ska jag möta henne och göra lite affärer. HÖÖH
sen äre bara att vänta nån timme till Älskling kommer till mig <3
Ska laga mat idag åt min kära familj. för jag är sååå snäll! (; höhu

Imorn. fest?



Johanna Lind, världens bästa person!! Jag saknar dig så bajs mycket så jag vet inte vad!
VÅRA TIDER!! VÅRA ÅR TILLSAMMANS! vart har dom tagit vägen?
I sommar lova att inte åka bort allt för i mycket. för i sommar vill jag att du och jag ska ha några minnen som aldrig går att glömma. Sånna minnen som vi har från hela vårt liv.
Jag vill ha en JOHANNABAJS och EMMELIEBAJS sommar!!

JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS! <3



Kommentarer
Cissi

JAG SAKNAR DIG! Kom hem. när åker du hem imorrn ? vi kan juh åka med samma tåg ;)

2008-05-10 @ 21:38:57
URL: http://elofson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0