Ondag och ledig

Igår ringde Ewe mig och fråga om jag ville dra med henne och johanna hem till sig och dricka lite och bara ha mys. Självklart hängde jag på. Vi cyklade hem till Ewe och vi hade värsta maraton hem till henne och vi va värsta [email protected] ohyes!
Vi snodde massa dricka från hennes föräldrar och vi har kommit på att de är jääätte gott att dricka med MJÖLK <3
så vi drack massa vaniljlikör med mjölk typ och typ nån jaguarlikör med mjölk. mummaaa! sj'lvklart blev vi lite lulluga och flummiga och de va då vi kom in på 3,5or från statiol. yeah!
Vi cyklade ner till tingsnäs och påvägen dit va sköön. Musik, cyklar och tre jäävligt coola tjejer xD
vi träffade ewes kompis jonathan(?) vi satt där ett tag och sen börja vi fightas om att vi skulle hem eller följa med johanna hem och äta och sova. Men jag höll på att frysa ihjäl så jag stack hem. >.<
och alla andra också. så johanna fick inge sällskap (6)
men den där kvällen va värd att frysa på. för timmarna innan va sköna som fan!
Jag och Johanna pissade till och med bakom Shell lite status. precis bredvid en  biltvätt, hänger säkert kameror där också så att personalen har sett våra übersnygga bleka arslen! YEAH!
 
idag MÅSTE jag göra klart svenskan -.-
Sen vet jag inte om jag ska följa med Johanna och ewe och några till och grilla?! beror på

aja updates later.!
POSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0