Hej

Yapp då va man hemma från Falun känns lite skönt men ändå tråkigt. Ensam hemma pga att Pappa,Linda & Ville (lite lustigt) ville dissa mig och vara kvar där tills på måndag eller tisdag morgon. Så det suger! Helgen har varit mys & film med Emma. Det har även varit en av dom värsta helgerna ever! Tyvärr. Men har löst sig för det mesta nu. Älskar dig<3 Men blir som sagt svårt att kunna lita på vad du säger. Idag åkte vi ner på stan, och bara för att jag inte äger ett enda korvöre så hittar man saker man vill köpa i julklapp! Det suger så får ta mig ner till falun i veckan igen och åka den där äckliga 70 bussen som man spyr av. Vi åt en liten avskedsmiddag på amercian take away eller vad den heter. De är typ feta panpizzor. Skit gott men asmättande så vi delade på en.
Igår när vi va nere på stan kom Emmas engelska lärare förbi när vi satt och fikade. Han kommer ifrån England så han pratar såklart engelska, men förstår svenska. Han började prata med Emma som svarar med svenska. Han frågar något till mig och jag svarar på engelska. Emma säger till mig att jag kan prata svenska eftersom han förstår det. *Skäms* För det första svarar jag på fel sak han frågat och för det andra svarar jag på engelska som om han inte fattar nått alls. ääh!

Vi har husdjur här i lägenheten. Typ nå bananflugor av något slag. Men de är inte en hel drös som de brukar vara, utan det kommer en som flyger mitt framför ansiktet på en helatiden, man dödar den och typ direkt efter kommer det en ny. -.- Och inte nog med det! Dom ska in i näsan på en också! Dom måste typ äta snor eller något. Äckligt som fan!

Bowling på idrotten imorn. Det äger. Har väntat på det ett tag nu. Yeye!
Första advent nu också ju, inte långt kvar till jul. Yiho!
Cya och godnatt!!

/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0