Ny dag med nya äventyr.

Vaknade halv 12 idag vilket är väldigt ovanligt mig. Jag somnade vi 02:00 någon gång igår men ändå. Skallen brukar vara inställd på att gå upp tidigt iallafall. Anyways, igår hade jag en riktigt rolig dag och kväll. Jag åkte ju som sagt in till stan med Sandra och så mötte vi Johanna väl där inne. Det vart inte många affärer vi besökte. Utan vi gick runt och letade en present till Robin, som jag hitta efter den andra eller tredje affären, sen gick vi nog bara runt tills vi började bli hungriga och gick till kungshallen och käkade china mat. yummie!
Lite senare drog vi till Johannas pappas nya lägenhet i "fruängen"? och den va riktigt nice! Fick för oss att åka runt mer i stockholm men det får bli nästa fredag! ^^ Tog sedan pendeln hem och gick hem till mig, sen kom Kalle och Patrik också! Som sagt riktigt trevligt hade jag igår! Fett värt

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Jag och Sandra funderar på att köpa oss någonting och dricka tills ikväll. Kanske inte är så många som är hemma men man får väl leta sig efter dom i sånna fall om det är nödvändigt ;)

Emma är i Uppsala och jag vill träffa henne!! Men hon har inga pengar och faktiskt inte jag heller :/ That really sucks.
Får se om vi på något sätt kan lösa problemet.

Nu ska jag nog hoppa i duschen om jag orkar, annars får det bli lite senare.

/e.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0