Nyttigt och bra!

Halloj!
Dagen har gått otroligt fort och hela veckan också för den delen! Den har vart lite udda jämfört med de andra.
Idag iallafall så fick jag sminka en på jobbet som skulle fotas med smycken, och herregud vilken press jag fick på mig men de fick som de ville iallafall. Imorse innan vi åkte till jobbet så var himlen alldeles rosa och orange färgad så kameran åkte självklart upp, fick riktigt söta kort. Dom kommer väl upp här såsmåningom, bilderna satt jag iallfall och redigerade lite på jobbet. :)

När vi kom hem tog vi oss en rejäl promenad genom bålsta, riktigt skönt att få frisk luft och känna sig nyttig. Har ju inte fungerat så bra med våra löften :/ När vi kom hem gjorde vi oss lite middag och det vart Grahamsgröt med rostade mackor. Liksom vi tog det nyttiga på det nyttiga. Om man ändå kunde vara så VARJE dag så vore det toppen!

Imorgon är jag såklart ledig och även mamma tog sig en ledig dag av all övetid som blev i måndags och tisdags. Så får se vad som händer imorn.
Ska iallafall baka när sandra slutat skolan. Då blir det bullar eller om det blir kladdkaka. Även kommer bejbi :) Han hade tydligen bara en lektion imorgon så får se när han dyker upp!

Och Sandra! fan vad dåligt samvete jag och mamma fick när jag fick syn på ditt blogg inlägg om maten! Alltså kunde du inte ha sagt något!??!?!? hhaha kan inte släppa det!... 
 
Fan vad jag får långa inlägg nu förtiden -.- Förstår om inte orkar läsa! men vad gör de xP
Nu ska jag kika på "The day after tomorrow" med mor min! ;D

Godnatt! <3 /e.



Kommentarer
sandra

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHA! Skärp er! HÖÖÖÖÖÖÖÖÖH

2008-10-09 @ 21:40:12
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0