28 september

Haha ja igår, vad ska man säga! Många känslor inblandade. På dagen var vi bara hemma och latade. Jag och bejb gick en snabb promenad uppför centrumbacken sen drog vi hem igen. Lata som vi är. Senare på kvällen drog Robin till Enköping för att festa hela natten. Han skulle komma hem tidigt imorse. Vid 8 tiden kanske så kom Sandra ner till mig. Ja vi hade ett väldigt intressant samtalsämne, vi började prata om min brutna fot som sedan ledde in på spyor som vi sedan pratade om resten av kvällen haha. Men det va riktigt roligt och prata om det också x) Ja, sen vart jag och Micke ensamma...dörren öppnades plötsligt och en väldigt full Robin kom hem. Jaha? hemma redan? aah jag spydde ner hela bussen...hahah vad har du druckit då? för mycket! jag spydde ner mina jeans, jag måste duscha.
Ja sen så försvann han ett bra tag. Jag blev orolig och knacka på dörren och ropa Robin. Inget svar. Oron blev bara värre och värre. Ropade högt tre gånger och då hörde jag ett svagt "mmh". Fan lever du eller? går det bra? stog och skrek flera gånger utanför den där dörren. Orolig att han skulle däcka under vattnet. Så jag hota med att jag skulle öppna dörren, hörde inget svar. Tillslut ringde jag mamma för att fråga vart det fanns en hink och frågade också vad jag skulle göra. hon tyckte att jag skulle öppna dörren vad han än sa. Så jag gjorde det och det kom världens varmluft. farligt värre eftersom man kan svimma. Så jag räckte honom en handduk men han svara bara att han skulle bara sova en kvart till. Nej då drar jag på med kallvatten vilket jag gjorde, då jävlar röck han till. Haha fick iallafall upp han tillslut sen däcka han på en gång i sängen.


Ja efter det så gick vi också och la oss. Jag hade ont i magen och visste inte alls vad jag tyckte och tänkte. Fick en stor klump i magen och hade bara massa hemska tankar i skallen så låg och snyfta mig till sömns. aja vet inte vad jag fick för konstigt humör. Men men det var gårdagen det.
Idag är det najs väder, men vet inte vad man kan göra ute xP Måste duscha också. Senare ska Robin jag och Micke kolla på film och säkert äta något gott till :)

Updates later.
/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0