Foto, Redovisning och Baka bullar...

Godmorgon! Har haft fotolektion på morgonen. Vart väl ingen seriös lektion eftersom att det inte gick och logga in på datorerna. Vi satt och diskuterade med vår fotolärare om bilder från förra årets skolkatalog, att dom va liite för lättklädda så dom inte fick vara med. (så som jag förstod det) ...efter ett tag börjar han komma in på porr? och vi får frågan om vi kollat på porr någongång...Linnéa fick lite damp och frågade Vad har det med fotolektionen och göra? Vart lite tyst...Aja man undrar ju!?!? >.< Vi gick tillslut och framkallade våra bilder som vi tog förra året. dom vart väl sisådär. Hade ingen större lust att göra någonting då. Känner mig klen. Har ont i nacken, i huvudet och är bara allmänt trött på skolan.

Nu ska vi snart ha mediekommunikation och ha redovisning :< Den är väl inte så bra. Har inte fullföljt uppgifterna riktigt, men men får bli så någon enstaka gång. Hoppas på ett G iallafall.

Sista lektionen blir varmkök och då ska vi baka bullar. Massa bullar....hoppas jag xP

och YAY! imorrn far jag äntligen ner till mina käraste :D Eller stannar hos älskling först <333 Sen kommer mamma och hämtar mig därifrån på söndag! Åh glad jag är men ser inte fram emot tågresan.

Har ni provat marabou AMIGO? den är äckligt jävla god! 8)

Puss så länge! /e.


Fniss jätte gammal bild :>


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0