Fix you



Dagar kvar!
Tjooho!
Idag vart det en väldigt kort skoldag, hade bara en lektion, så efter den stack jag och Linnéa på stan och satte oss på kaffestugan ett tag. Sen sällskapade jag Cissi upp till Dollars. Tog bussen till stan där jag köpte avfärgning...Precis! avfärgning för andra gången...Kommer bli orange och lagom fin till jul, tummen upp! Men vill verkligen få en ljusare hårfärg nu, det blir bara mörkare och mörkar för varje gång jag färgar, och tillslut kommer jag sitta med svart hår igen...Så yes, ska försöka med avfärgning ännu en gång, och jag hoppas verkligen på ett bättre resultat denna gång!
Gick iallafall hem till Cissi sen, hjälpte henne med att slå in lite paket, jag slog in en innebandyklubba efter dess form...och ja, visst la jag allt ner energi och kärlek till det där paketet, inte gick det på 3 sekunder direkt, men resultatet vart bättre än väntat så, denna person som får detta paket, måste ju bli glad, om inte förbannad av alla jävla tejp?!

Så...ehm får ingen sovmorgon imorn...det suger! Ska ha religionsdag från klockan åtta till fyra...Jag har aldrig vart i skolan så länge under dom här 3 åren, så jag får allt se hur detta kommer gå! Fnizz!

Nej nu måste jag föna håret och krypa mig till kojs!
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0