210109

Nu har jag gjort mig iordning för sängen så jag ska väl kolla på tv och prata med älskling, sen sova.
Jag har foto imorgon så då kanske jag kan försöka passa på och hitta någon/några med tatueringar som jag kan få fota, Ewe ska jag fota iallafall men det skulle ju behövas fler, så jag tar nog med mig mitt orginial objektiv imorgon också!
Har ju ett projektarbete om tatueringar just nu där jag ska göra en hemsida om det osv. Så jag behöver kamma hem 75 bilder på tatueringar och just nu äger jag kanske 15 bilder bara, det här går inte så bra! Så om någon bor i Mora och äger tatueringar så vill jag hemskt gärna fota dom! :)
Jag ska ju även ha med 3 videofilmer om det också, där jag hade tänkt mig att filma när någon ska tatuera sig, och i det här fallet ska Emma tatuera sig som tur är. Yes! Jag håller tummen för mig!

Måste berätta en sak, jag blev hämtad efter skolan av Pappa m. familj. Vi åkte upp till Willys för att handla. Jag och Linda går in på Kappahl och där ser jag en så jävla söt unge! Haha han var ett riktigt troll! Han satt i kundvagnen och sög på den här kedjan som man sätter fast i den andra vagnen, hela den försökte han trycka in i munnen. Linda ställer sig i Kö bakom honom och står och flinar och vinkar osv, och ungen rör inte en enda min, utan kollar på henne som om hon vore knäpp. Aja synd att jag inte hade kamera med mig för det där var så sött!
Nej nu ska jag nog krypa ner till sängs och kika om det är något på tv!
godnatt!
/e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0