Dagen efter

Jag får väl dra en liten sammanfattning av kvällen/natten igår då.
Den började som skit, inga folk och jag och Micke satt hemma. Jag hade huvudvärk vid ca 22:00 och ville bara gå och lägga mig och skita i precis allt. Jag tog mig i kragen och Sandra anlände sedan. Även William kom till plats. Vi stog på min balkong när tolvslaget slog in och kollade på alla raketer. Sen kom Patrik, Patrik och Kalle och vi hade mycket trevligt, enligt mig! Folk började dra sig hemåt vid halv 5-5 kanske? och då gick vi till sängs, men Patrik och Patrik satt kvar till 6-7 och pratade med Robin. NAJS!
Så kvällen vart mycket bättre än vad jag trodde att den skulle bli! Det var bara lille Oskar som saknades. To bad!

Den 5 januari blir det fest hos Johanna, för hon blir nämligen cooola 18, den 6 januari. Så party party! Jag och sandra ska dra dit. Får se vad jag gör av min lilla pojkvän. Om han vågar stanna hemma med läskiga mamma och micke eller om han drar med eller om han åker hem (vilket han absolut inte får göra :(  !)

Så idag då, vi vaknade alla ungefär vid 12 och va såklart sugna på fettomat. Tänkte beställa från vad det nu heter, men så kom det en liten lapp i brevlådan om hemlevererad mat. Det har vi aldrig prova så varför inte göra det när man är lat dagen efter?! ;) Så vi beställde pizza från det där placet och dom va lite sega men äh, pizzan kom till min dörr! coolt!!
haha

Nej nu ska jag kolla på tv.
hörs hej!
/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0