180609

Nu har familjen åkt till Hamra och Emma har anlänt till Mora.
Idag händer väl inget speciellt antar jag. Var och hämtade ut mitt bankID, men jag får fan inte kortläsaren och fungera. Jävla B grejer, pappa får kolla upp det där när jag kommer hem (även om jag är 18 så är jag då inte proffs på sånt där).

Är så jävla less på vädret, vad är det här? Det har regnat 95% av dagarna sen vi vart ledig eller nått.  Sucks!
Sol vart fan är du?

Nej nu får de va nog! häj!


Okej, jag saknar mina darlings, och sorry för bilderna,
men skyll er själva när ni gör till er, har inga andra, Love you guys!<3

Ni är charmiga


Kommentarer
Sandra

Hahahaha, så jävla snygga! I miss you too darling <3

2009-06-21 @ 15:01:46
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0