Bla bla bla! :)

Ja vart ju då medbjuden på kryssning den 27 juni. Emma fick det i födelsedagspresent av hennes bror och hans tjej, jag vart då medbjuden av dom. Tackar och bockar!
Jag längtar så fruktansvärt mycket!!
Det är dock på Jennies födelsedag, så sorry gumman kan jag inte följa med dig på pubben utklädd till ett bi! xD Men får väl ta igen det på sommarlovet! :)

Jag undrar vart mitt legg håller hus, det skulle ha kommit idag, så om de inte kommer imorn, får jag damp och dampar resten av dagen! SKA ha det innan helgen så är det bara!
Ska även försöka klämma in en liten färgning av mitt hår imorn så min äckliga utväxt försvinner! :)

Ja ehm, dags och skriva en analys om Mary Shelleys Frankenstein. Sen är jag så gott som klar i Svenska B! Nice värre!

Johanna jag får damp på dig! DU MÅSTE BESTÄLLA BILJETT IDAG! HA MOBILEN PÅ FÖR TUSAAAN!

Hejsvejs så länge!




Kommentarer
jennie

vi tar dedär med biet en annan dag, så kanske jag kan se normal ut då :D hihi. tack för att du kom ihåg mej iaf :> <3

2009-06-08 @ 13:11:55
URL: http://jennieericson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0