Falun

Sitter i Falun hemma hos Mikaela (Emmas syster) där vi ska bo hela helgen.
Idag har de inte hänt så mycket, utan vi har bara vart hemma hos Mikaela mestadels. Emma har varit surpuppa på hög nivå för att hon tyckte att alla balla ur. Men dåååå, hade Mikaela en hemlis, som hon viska till mig. Som gjorde Emma väääldigt glad, när hennes andra syster klev in genom dörren (åkt ändå från Uppsala för att få fira Emmas 18års dag! Då vart som sagt Emma väldigt glad igen (känns skit kul att man kommer hit och Emma inte uppskattar det)  ;D

Imorn ska vi vid kl 14:00 gå till Katarina (Emmas mamma) och äta persisk mat, något som är alldeles nytt för mig. Och jag är ju då inte den personen som provar på nya saker. Så jag är lite nojjig över det, men jag hoppas att det finns något på bordet som är i min smak :D
Efter "middagen" börjar vi dricka på en gång hemma hos Mikaela.
Sen går vi till Harrys, som vi hoppas få komma in på, eftersom de är 20 års gräns. (SUCKS)


Ointressanta klubben AB! Ha en göttans bra helg, och ett göttans bra SOMMARLOV!
Puss och smack från mig och Emma!


Kommentarer
Anonym

nu vill vi att du kommer hem för du ä saknad.puss

2009-06-14 @ 23:12:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0