Hemma igen

Planerna vart ju inte som planerat i helgen ;P Vart lite för mycket för mig så jag sket i krogen och gick hem och la mig istället. En turk kommer fram till mig när jag nästan nått fram till porten, han frågar mig vad jag ska göra, hem får han till svar, han ber mig stanna kvar med honom, nej säger jag, jag ska hem till min man, han fortsätter säga nej, han vill att jag ska stanna med honom. Jag tycker han är äcklig, och fortsätter på min lögn att jag ska hem och lägga mig med min man, tar upp telefonen fort som fan och ringer upp Tomas, han svarar. Heej äälskliing!. Turken drar på en gång. och där står jag ensam kvar och försöker få upp porten, tog ett tag innan jag fatta att jag hade fel nyckel i handen.

Lördagen var inte alls så lyckad. Men jag har lovat Emma att det kommer fler helger då vi ska ut på krogen.
Nu i helgen är det ju då midsommar, då är det planerat att vi ska till Orsa och festa. Tomas ska också komma, förhoppningsvis ska han ha fixat en bil så vi får skjuts hem osv osv.

Nu är jag hemma i Mora igen iallafall, Emma kommer förhoppningsvis till mig imorgon, annars på torsdag, who knows.
Hare gött!





Kommentarer
Angelica

Jag vill att du ska komma till >Hamra den 11!! Så kan vi festa :D <3

2009-06-16 @ 19:54:08
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Angelica

Ja jag vill att du ska komma, det är ju inte hela bvärlden om du dricker, bara du kommer ^^ Du kan få dricka med mig :) <3

2009-06-17 @ 12:18:35
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Anonym

sjukt snygg!

2009-06-17 @ 15:06:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0