NirrePirre

Skit nizz kväll igår, tyvärr vart ju kvällen ung, ja i orsa iallafall, då åkte jag och Tomas hem, Emma ville stanna och ha kul, hon minns inget idag, du hade säkert skit kul!
Mathias, Jonna, Christian, Emma, Tomas, Jonas, Nickepicke, Simon, ja typ dom tror jag...iallafall dom va där när jag va där. Skit mys. eeehm, sen vart jag trött och som sagt vi drog hem.

Idag har jag, Tomas och Emma kollat på film, Tomas drog hem, jag och Emma grilla. Nizz som fan indeed!
Puss på gårdagen, skulle kunna ta om den igen och kanske gå och lägga mig liiite senare, drog ju trots allt hem vid 8 någongång på kvällen. ;D
Tjao!
Och typ trevlig midsommar lite försenat eller något!

[<3]






Kommentarer
jonna

hillu ^^ äru bra på att designa bloggar? :) isf hjälper du mig? =)

2009-06-23 @ 22:21:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0