240509

Åkte då till hamra med Emma i torsdags, vädret var inte det roligaste, skiftade från moln med en sol som ville tränga sig emellan, och regnskurar.
Igår (lördag) var det då tävlingarna, Tomas lag vann då inte, självsäkra som dom va. Haha lite kul faktiskt.
Vet dock inte vilka som vann, inga jag kände iallafall. På kvällen börja vi dricka lite. Emma och jag satte oss på gräset i stugbyn innan solen gick ner. Sen satt vi hemma hos mig och drack lite vin. Peter, Davis och Tomas kom och vi gick upp till skolan, satt där utanför ett bra tag, tillslut frös mina fötter sönder, fastän jag fick Simons alldeles för stora snygga vita strumpor som passade så oerhört snyggt till mina prickiga ballerinaskor, så jag, Emma, Jonas och Tomas gick hem till mig, Tomas slockna på en gång medan vi andra låg och prata och jag åt nudlar förstås.
Begav oss upp till stugbyn för att Tomas skulle hem, bye bye med honom, vi ser en av "bastu pojkarna" som jag och Emma kallade dom, pga att dom bjöd oss till en bastukväll med dom, tyvärr tacka vi nej. Iallafall så satt en av dem utanför sin stuga så vi började snacka med honom sen gick vi in dit och väckte resten av grabbarna. Tråkigt nog valde de och sova så vi stack därifrån. Jonas, Emma och jag gick hem till mig och sooov. Myskväll/natt/morgon som fan. Tack till er! <3

Nästa helg ska jag då va lite annorlunda och åka till bålsta, alltså inte åka till Hamra. Haha kommer nog kännas konstigt, bor nästan i hamra nu för tiden. Iallafall ska hälsa på mamsen och umgås med henne, och bålstabor såklart.
Sen helgen efter den så är det ju då min 18årsdag, så då blir det Falun, ska försöka få med ett gäng.

Sammanfattning; Helgen har trots tråkigt väder, vart sjukt underbar som vanligt, tack till älsklingen och till alla andra som var där :)
Puss


Kommentarer
emma

älsklingen är det jag eller? i så fall tack själv darling. hahaha :D bästa helgen på länge eller alla helgen med dig är underbara, tack! och du vi måste fan leta upp bastupojkarna måste veta vad snyggingen heter. gaahhhh ;) <3

2009-05-25 @ 22:38:47
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0