DAAMP TILL TUSEN!

Så jävla förstört allt är nu! Glöm bort mig till helgen, jag skiter i vilket, är inte ett dugg pepp på att va me er nu!
Så äckligt barnsliga så de finns inte! Ha mage till å säg NEJ istället för att säga ja och sen säga att man lever på andra! Fy fan! Vad är allas problem? Ni är fan inte 10 år längre, när man sa "jag tänker inte vara med han och han", herregud va med dom ni tycker om och skit i dom andra då!
Men skitsamma, ha en trevlig helg!
Jag stannar förmodligen i Mora!
Hejs...


Kommentarer
AngelicaNord

Du kan inte resonera så där, jag tänker vara med dom jag tycker om, men då blev du sur ju? Jag vill ju vara med Simon, men han kommer ju inte om dom kommer.... För mig gör det inget att dom kommer, men jag vill ju hellre vara med dom jag brukar festa med, det är ju det som är meningen eller hur? Det är därför jag skulle dricka, för att du och Emma ville dra ihop gamla gänget när jag skulle komma. För ni ville festa med mig! Jag trodde du oxå ville det, du kan ju festa med dom när som helst, kan du inte festa med mig nu, när jag väl kommer upp?! Vi träffas liksom aldrig!! Du får tycka jag är barnslig, men jag tycker det barnsligt att dra sig ur! jag vill träffa dig i helgen... Men du vill tydligen inte dt...

2009-05-11 @ 17:51:32
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Anonym

.....

2009-05-11 @ 21:16:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0