"It's really no okey, It's really no okey"

Hårbotten och lite neråt vart gaaanska rött x) Inte så bra bild för å visa resultatet men w/e! :)
Får se hur det blir efter någon dusch...Så fult när hela hårbotten är röd...
Där ser ni mitt osminkade ögonbryn också...jättefint. Jag har faktiskt TVÅ, men de ena döljer sig "bakom mina solglasögon"...se där ja, så kan de gå! Bättre bild lär väl komma...

Pluggat lite med Cissi idag...ehm...Vi åt sushi..åt en sushi meny för första gången då alltså...de va fett gott i början men de blir föör mycket till slut...men yummy yummy!
Imorgon sätter vi igång med spexfotot, kommer va stressigt som fan och plåta folk på folk på folk.
Får lägga på mig min aggresiva och bestämda sida så dom lyssnar på mig! x) Orka!
Yaya! Puss och godnatt!



Kommentarer
jollebooi

ed hardy :)

2009-09-02 @ 23:48:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0