8 april

Dagarna flyger bort som vanligt under loven. Men det är väl för att man ligger och myser bort hela dagarna oftast.
Men vi har fått till 3 promenader upp till noret under veckan, och det är fan bättre än ingenting, trots att vi har smällt i oss sammanlagt 4 påskägg...säger inge mer än så...men efter lovet blir det fan hårdare träning än någonsin tror jag om jag ska få bort alla onyttigheter!

Vi kirrade en auschwitz dokumentär som vi kollat klart på...Jag vill dit och kika i sommar!

Just nu står min man och lagar mat åt mig...fast helt självständig har han ju inte vart, fast där har jag bara mig själv å skylla på eftersom jag inte vågar lämna han helt ;P Något kan ju bli fel! höhö
Men jag beställde köttfärssås a la Åmål eftesom den är så gudomligt god, men seriöst, köttfärsen i mora går ju inte och få till så som den är i Åmål! >:3
Men men den kanske smakar likadant iallafall! :3


CHAARRÅÅ!


Kommentarer
Sandra

Min drog sen jag gick i grundskolam (iaf vanilj), så DU är EFTER! ... :)

2010-04-08 @ 16:52:58
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0