Lite väl bortskämd

Jag blir lite väl bortskämd här borta...Jag får faktiskt allt jag vill ha.
När man är sjuk är man inte direkt hungrig, och lyckas man få ett sug av mat så är det efter något specifikt, och idag tänkte jag  på revbensspjäll...VOILA nu har min man åkt iväg för att köpa det åt princess...Ja det är faktiskt lite pinsamt när man inte är på hemmaplan...men jag är som jag är också! :3

uppdatering om mitt såkallade virus...det blir inge bättre.  Har införskaffat mig en nässpray idag iallafall, menthol. Det var kanske inte det smartaste draget med tanke på att jag har blivit sårig i snoken av alla snytningar,  så det svider en hel del ja. men nu kan jag andas iallafall...
Men den förbannade jävla febern verkar älska mig så jävla mycke eftersom den aldrig lägger sig och dör och försvinner från mig, så nepp! Den pendlar fortfarande upp och ner...

Kommer nog få liggsår snart.
Nu ska jag halvsova och kolla på family guy, ja och äta såklart!
Krya på mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0