Let it rock

Emmelie har landat i åmål...dock igår men ändå.
Jag tänker inte va som alla andra och bara puuutttiiinuuuttiiigulliigulla på min pojkvän nu för att berätta hur jävla go och fin han är och säga hur mycket han betyder för mig i punktade detaljer...så jag nöjer mig med att säga på ett awesome sätt att han helt enkelt är bäst!
Vi har en plan han och jag...På onsdag tänker vi nämligen åka till GÖÖÖTEBOOORG och kolla på Tim Burtons premiär av Alice i underlandet och käka gött!
Faan va coooola vi är!...ja något ska vi ju göra iallafall...Vi funderar på att bowla också. Jag vill ha discobowling, så det ska vi nog ta och kolla efter. Det är fränt!

Matte kör nog lilla uppkörningen nu...tröök för jag vill att han ska komma hem!
Jag borde plugga...men inte just nu bara?!




Kommentarer
Angelica

Berätta om den är bra sen. vill oxå se den!!! :) Ha ett trevligt lov Darling! :) <3

2010-02-27 @ 12:12:20
URL: http://angeliicanoord.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0