yaay va lame ^^

FYRA FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDE;
Är du singel? - Nonono :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja men faktiskt (a)
Hur många har du varit kär i? - ääöheh?? hmm...Äkta kärlek?? Två stycken! :$
Är du kär just nu? - Jäättejäättekär!

TIO FRÅGOR OM DIG SJÄLV;
Namn? - Emmelie aka Empoo mouhahahahaehehhehaha...
När fyller du år? - 5 juni
Några piercingar? -Två i underläppen D:
Vad har du på dig just nu? - hihih :$ Leggins, strumpor, trosor (6), basic linne, ett annat linne över de :O och en grå koftiiiish
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna upp ledig, med Matte bredvid sig och en sol som lyser in genom fönstret! (a)
Vilken årstid är bäst? Sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad tycker du mest om hos dig själv? -blablabla!
Vad är du bra på? - Vad är jag INTE bra på? DAAEEEHEHHEEH???
Vem älskar du? - Ska jag verkligen räkna upp ALLA??? hihi okej..ehm...Mattias, Johanna, Sandra, Mammi, Pappi, Robin, Ville, Emma, Din mama, nej va elakt de här känns....TÄNK OM JAG GLÖMMER NÅN??? D: Jag älskar dom flesta faktiskt :3 ....Nej nu ljög jag...snarare tvärtom...men jag älskar...ehm...många! (a)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  NEJ jag vill ha sällskap D: ....av Mattebooii (a)

TIO FRÅGOR OM DINA VÄNNER;
Vem vet allt om dig? - ujuj måste va Johanna och Sandra...men kan man verkligen veta ALLT om varandra? >_>
Vem är den roligaste av dina vänner? Många är roligast!! D: Men Sandra/Johanna/Emma är mina dampisar!<3
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snygga på sitt sätt! >:@
Vem är mest partyprisse? Johanna D:
Vem är den du helst har filmkväll med? - Sandra (a)
Vem av dina vänner är mest "evil"? - ÖÖÖH JAG ÄR DEN STÖRTA DJÄVULEN HÄR!!! >:3

TIO FRÅGOR OM DIN FAMILJ;
Vem står dig närmast? - Alla såklart :3
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Yuppzzii!
Vem är farligast i din familj? - Pappa...RAAAWR...eller jag? HIHI
Vem ser roligast ut i din familj? - Ville (Vale jr)
Vem är coolast? - Om man inte får välja sig själv...så äre Ville, även om alla är über coola, men ingen börjar bråka med mig om vem som är coolast om jag pekar ut Ville! (a) fnizz!
Har ni något husdjur?- Ja  min mops Torkel...haha naaw jag drömde mig bort en sekund eller två... :< Nu vart jag lessen!
Vem har du mest gemensamt med? - Mamma eller Rööwbin I guess!
Vem står för underhållningen? Hmm...Pappa? mamma? Robin?...nej det blir nog Ville där också! :3
Vem sover du oftast med? - ÖÖÖH??? ingen?? Jo sånt fall Villisen...Ville är poppiiiizz!
Roligaste kvällen med familjemedlem?- Robin....yallaa

TIO FRÅGOR OM IDAG;ö
Vad har du gjort? - Orka rabbla upp D;

har du varit glad idag? - Inte överdrivet, inte underdrivet...höhöhö...eller JO!! D: under en liten period av dagen vart jag överlycklig! :D
Har du varit ledsen idag? - Nej yallaa!
Har du gjort något bra idag? -  Inte ett dugg!
Vad ska du göra nu? - Jag ska ringa Påååwntuuwzzz :o
Har du gjort något dåligt idag? - allt jag gör är dåligt? daaeh
Vad har du ätit idag? - macka, å mat?
Har du duschat idag? - nej jag duschar aldrig?
Är du trött nu? - liiite :3
Vad händer imorgon? - städning och pluggning  >:(
Går du i skolan? - när då? nu? nej? öööheheheh
Har du varit i skolan idag? Såklaart!
Hur mår du just nu? - Ont i handleden, men annars PRRIIIIIIMA!!!
Har du piercat dig? - eeeeh yaaaaaaaaah!!

TELEFON/MOBIL;
Vem ringde dig senast? Mattesnyggingen<3
Vem ringde du senast? - Pontus ahaheheheheh :3
Vem sms:a till dig senast? Mattebäääjb (a)
Vem sms:a du till senast? Mattebääääjb (a)

ÖVRIGT;

Är du hungrig nu? - Nej O.o
Vad är klockan nu just nu? 21:10
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bilddagboken och blogg.se


FAMILJ;

Hur länge sen var det du träffa din mor? - jag vet inte :O jättelänge sen :<
länge sen var det du träffa din far? - Nyss

SPORT;

Går du på någon sport? - Nej, jag är inte tönt! >.<
I så fall, vilken/vilka? - PASS
Trivs du med den sporten? - PASS
Tycker du att den sporten är rolig? - PASS
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -  PASS

ÖVRIGT;
Gillar du punk? - PASS
Har du sminkat dig idag? - jaa!
Isåfall, vad för smink? - UJUJUJ! foundation, puder, mascara, kajal, eyeliner.....de här va jobbigt...Orka! O.o
Vad har du på dig för trosor just nu?  Öööööh?!??!?!?!!?!??
Hur ser de ut? - Öööööhhh?!?!?!?!!!!!!
Vad har du för bh/topp på dig just nu? ÖÖÖÖH!
Hur ser den ut? - ÖHÖHÖHÖÖÖÖÖÖH??

MUSIK;
Lyssnar du på musik just nu? - Yaaah
I så fall, vilken låt för tillfället? -  kings of leon - fans D;
Vad gillar du för musik? - Allt å inget


KLÄDER;
Har du fler än 4 linnen? -  EEH YAAH!
Har du fler än 3 jeans? - EEH YAAH??
Har du fler än 5 tröjor? - EEH YAAH??
Har du en vit bh? - EEH YAAH??
Har du en svart bh? - EEH YAAH??


SMINK OCH HÅR;

Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? -  nej
Använder du ögonskugga? ibland
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - ja
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? -  nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm? - foundation
Använder du rouge? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - utsläppt
Plattar/lockar du håret varje dag? -  nej
Duschar du varje dag? -  nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH NEEJ????


KÄRLEK;

Är du kär just nu?  Jaa jag är ju faktiskt de :3
Har du kysst någon idag? neinnein
Har du ett förhållande? De kan du slå dig i backen på att jag har !!! HHIHIHIHIHIIHI
Är du romantisk? - ÖÖÖÖH.... :$
Har du snott en kompis pojkvän? - Neeein!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Om jag har! HIHIHIHEHEHEHUHU
Vad hette din första pojkvän? Jonas
Hur länge höll det? - Inte värt å komma ihåg?
Hur länge var ditt kortaste? - Ööööh...några månader?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -  F-F-F-F-F-F-Föörhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - men nej ?!
Är du en bra flickvän? - ÖÖÖH....jag är bäst??!!!
Vem sov du senast bredvid ? - Mattias<33
Vem sa senast att han tyckte om dig mer än som vän? - Mattiiiiaaazz (a)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhålende med? - kanske :O
När fick du din första kyss? - 13-14 tiiiiiiiiiep
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ÖÖÖH jag vet intäää!!?!?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - symbol? (a)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0