5 oktober

Ligger just nu i soffan med datorn i knät. Mina planer idag är att försöka få till den grymt goda tacopajen man blev bjuden på förra helgen i Mora. Ska strax sätta igång och göra pajdegen. Packa står även på listan och duscha...
Imorgon åker jag till Stockholm, såklart med blandade känslor. På ett sätt hoppas jag faktiskt att jag får återkomma till Stockholm på t.ex. torsdag angående mötet. Mitt smink lär nämligen inte sitta där det ska och jag kommer inte känna mig alltför fräsh när jag anländer till Stockholm...


Måste tillägga att jag verkligen har vunnit det finaste hjärtat man kan!
Det finns ingen som är en sån fin person som dig.
Du får mig att le, du får mig att känna mig värdefull och
du får mina dagar att gå!
Jag älskar dig över hela mitt hjärta Mattias!
Tack tack tack! för att DU finns i mitt liv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0