9 oktboer

Alla vill såklart veta hur min intervju med fotografen Caroline Roosmark gick...men det får ni inte!
Ska sammanfatta att det kunde helt klart gått bättre. Verkade krävande för ett jobb utan lön, "utbildningsår" menades tydligen att jag får sitta vid datorn och pröva mig fram tills man blir bättre??? Ja som ni alla vet, det är ju precis det jag gör här hemma...ingen som helst skillnad alltså! Det här var jävligt trist! Hade verkligen, verkligen sett fram emot det här, men ärligt så vart det bara en stor besvikelse! Självklart skulle jag pröva på om jag fick chansen, det är ju trots allt bra att få in en fot och det skulle vara en grym upplevelse, MEN att vara så krävande när det är ett gratis jobb tycker jag personligen att man kan vara lite trevligare, och förstå att man såklart inte har världens bästa erfarenheter I OCH MED att man gick i en jävla skit skola! Japp jag skyller på det helt klart! Fatta mycket jag hade kunnat om man hade fått gått i en seriös skola, klass och ha bra lärare! Det är tragiskt det där!
Det vart en jäävligt lång sammanfattning!
Nu sitter jag iallafall och väntar på att Sandra ska komma! Vad som händer vet jag inte, det återstår att se!
Jag saknar min Villesnuff som ett jävla as! Pappa skicka ner honom till mig! PLZ!! :')
Matte kom och kramas med mig NU!! <3


Kommentarer
emma

vad betyder gochey? hahah <3<3

2010-10-11 @ 16:37:25
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0