En sorts glädje...

Igår kväll hittade jag mitt drömjobb...assistent...mer än så säger jag inte, jag vill ha det för mig själv ;)
Hela morgonen har jag suttit och skrivit personligt brev och gjort om hela mitt cv, nu saknas det bara en bifogad bild på mig sen är det klart för att skicka iväg, men det får bli imorn...Jag är helt pirrig, nervös och rädd, det känns som att det är livets chans för mig, vilket det är också, men det känns som att det är mycket som står på spel...jag vet inte riktigt...håll en varsin tumme åt mig! ;)

Jag är grymt sugen på Pasta Carbonara á la Hoffback...*hoppas* ihhih


Bild från projektarbetet, jag älskar den!



Kommentarer
CJ

Bra bild, och lite läskig också. :)

2010-10-27 @ 12:06:36
URL: http://cjs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0