8 april

Har varit awesome sol idag! Har suttit ute och verkligen stekt och läst min Camera Lucida bok. Har kommit strax över hälften så nu har jag en vecka på mig att klara andra halvan. Blir nog tufft!
Såg årets första humla. Har varit med och räddat årets första nyckelpiga. Och innan dess har jag sett årets första fjärilar och geting.
Händer inte ett skit här. Som vanligt, ingen nyhet liksom.
Har köpt hem helgmys och ska väl ovanligt nog kolla på..dam dam dam FILM! yay
öööööööööhm....På onsdag får jag fan komma igång med pillrerna och "träningen" igen! FY EMMELIE!! och denna gång ska jag fan inte bli sjuk!! BLEEEUU!!

Min bebis(hår?) och jag! SAKNAR DIG MIN GULLUNGE!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0