Helgen spenderas på Universitetet!

Ja imorgon är det dags för mig att åka till Karlstad igen för att gå i skolan ;) Andra campusmötet av sammanlagt sex tror jag?! Än så länge är jag inte ett dugg pepp men det släpper när man väl kommer dit. Längtar dock inte efter de stenhårda trästolarna vi får sitta på i timmar!
Min älskling följer självklart med mig så jag kan spendera mina lediga timmar med honom :D
Vi kommer få låna Mattes systers och hennes pojkväns lägenhet och första natten är vi garanterat själva eftersom de inte är hemma. Vi ska nog lyxa till det rejält och gå ut och äta på en jättemysig kinesisk restaurang som bara ligger några meter bort från lägenheten! Skönt att få komma bort lite och bara få vara med varandra själva. Som alla vet så bokstavligen talat bor vi i vårat rum förutom när vi springer upp för att äta dvs. Hur ska jag beskriva detta förutom som instängt, instängt, instängt och ja, tråkigt!
Men snart bor vi själva ;D Läskigt men oooh så kul!
ÖÖÖÖÖÖÖÖHM! Ja vi åker i alla fall runt 10 tiden senast imorgon så CYAA in Karlstad!
NOT!

Min bebis som leker ledsen bebis! sööööööt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0