Vykort med bajs, fisk och haj

Idag tog jag nya tag efter min vecka av förkylning och lathet! Vart en del övningar och 40 min powerwalk med joggning i uppförsbackarna och en nyttig omelett till lunch på det. Har suttit ute i solen och äntligen läst ut min bok Camera Lucida! Men eftersom det är så otroligt skönt att sitta ute i solen så är det skönt att samtidigt ha något att göra än att bara sitta och glo som ett fån, och eftersom det är slut på kursböcker för tillfället så tog jag tag i min bok Digital fotografi. Den är riktigt lärorik men det som suger med mig är att jag bara läser utan att någonting fastnar i skallen! huuummm!!
Fick förövrigt ett sött vykort från sötaste familjen i Mora där Villisen ritat så fint, Bajs, fisk och haj. Vilken konstnär! Sitter såklart uppe på väggen nu bredvid charmbilden på honom! ;)
|
|
|
v



Kommentarer
Angelica Nord

Haha, åh älskar den här bilden! Så charmig!

2011-04-16 @ 00:11:44
URL: http://nordangelicas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0