Karlstad

Började som sagt min riktiga första skoldag igår kan man väl säga. Det var inte alls som jag föreställt mig faktiskt. Mycket bättre enligt mig och mina tankar! Lätt att prata med människorna och dessa två dagar har det bara vart allmänt trevligt!
Det värsta är ju att man vill va uppe lite längre nu när det är helg, men man blir ju slutkörd, speciellt efter denna långa dag som bara bestått av föreläsningar. Att sitta på en trästol rakt upp och ner på sammanlagt 6 timmar är inte det roligaste, men skönt nu i efterhand.

Ikväll ska vi väl äta gott hemma hos Emily och Ludde, och jag ska mysa järnet med min älskling!
Det vart en panikshopping idag efter jag slutade vid 20 över 5. Mina uggs har nämligen lossnat i sulan, så vi var iväg en halvtimme innan det stängde till Bergvik, och ändå lyckades jag komma hem med ett par skor, en kofta och två par tights! WAY TO GO! Nu är jag fattig igen....nästan ;)

Jag säger så, så länge!
tjing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0