Framkallade bilder vart en sorts kärlek

Åh känns så underbart! Har aldrig själv beställt och framkallat bilder. Men fick 50 bilder gratis så jag slängde ihop ett gäng bilder och wips så fick jag dem idag! Känslan är så underbar att bara få bläddra bland ens egna bilder!
Nu vill bara åka iväg och införskaffa mig ett fotoalbum, ett fint sådant! Och hoppas på att jag får fler erbjudanden så jag kan beställa alla bilder från externa hårddisken ;) ...eller ja, en hel del därifrån iallafall.
Tyvärr så gick mina sista 30 kr åt på kontot nu när jag betalade frakten till dessa bilder. PANK IGEN!

Nu kan jag bläddra bland bilderna när jag saknar....Tog från studenten, flumbilder på Ville ofc, mamma, pappa, mormor, morfar, Emma o mig, osv osv! åh så mys!
Att jag inte kommit på detta tidigare förstår jag inte!
Nu ska jag upp och äta fisk!
Ett fint exempel på Villisen!


Kommentarer
MODEMARTIN

Jag väljer ut priserna med omsorg ;)

2011-01-11 @ 10:23:12
URL: http://www.modemartin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0