Burn

Nu är det allvar. Jag orkar inte mer. Tänker inte gå in på detaljer, men jag har skaffat dessa burn-piller nu. Ska köra igång på de med en gång så fort jag får dem. Nu när det är vår är det så mycket lättare att bli mer pepp. Nu jäävlar! Nu gäller det bara att hitta en gåvänlig promenadrunda och jag börjar så, så länge så att jag inte tröttnar för fort. Möjligtvis lägger jag till någon övning jag kör hemma.
Jag hoppas och ber att detta fungerar. Får mig att tappa detta jävla sötsug och minskar min hungerkänsla! Jag ska och KAN lyckas denna gång! Bara jag har ett stöd med mig så ska detta gå bra! Jag kan om jag vill!





Kom för ett tag sen hem från en promenad  med Bea, Villisen och en hund som stanna precis hela tiden för att pissa! Vi var ute i över en timme. Grymt skönt med frisk luft och jag har verkligen saknat att gå en promenix med Bea.  Känner att jag bara vill stanna kvar här ett tag och köra järnet! Mora har så sköna och perfekta promenadsträckor också beroende på hur mycket man orkar. Hade såklart helt fel skor på mig eftersom jag har alla mina skor i Åmål. Men det fick gå för denna gång!
Har spenderat nästan hela dagen med Bea och det har varit otroligt mys. Har saknat henne massvis!
Skulle prova på att färga mitt svarta löshår till blont. Öööhm gick inte överhuvudtaget. Funderar på om de har lurat mig och sagt att de är äkta hår fast de egentligen inte är de! Tar med mig håret till Åmål i alla fall så får vi se om jag försöker mig på det igen...
Det var väl allt just nu!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Bealutt

åååååååååååh de va toppen!!!!!

om det blir Uppsala för min del vilket jag hoppas på så kan vi ses ofta och gå ut å gå som idioter!!! :D



<3

2011-03-18 @ 10:13:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0