Jobbiga ensamhet

Allt är så värdelöst just nu! Från att vara full lägenhet till att vara helt ensam. Har vart så otroligt nere! Visste inte att man kunde vara så vidrigt beroende av en person. Har tömt halva min kroppsvätska på tårar känns det som...
Blir inte bättre av att man hör musik utifrån när man sitter på balkongen och inser att det är fredag och att jag ska gå och lägga mig om inte alltför länge för att kliva upp och jobba imorgon, och när man vet att min man sitter i Åmål och myser med en öl. Man vill ju inte mer än att bara vara med!
Men det är bara att rycka upp sig och tänka på pengar, pengar och pengar även fast det är äckligt svårt just nu!
Det senaste dygnet kan jag bara beskriva som röv! Har vart borta från Matte så länge och lite till och det känns som en evighet. Svårt att hålla minen upp just nu!
depp depp depp ungefär! Ibland får man vara en tönt och klaga på allt!
Saknar min bebis också! Jobbigt att veta att jag inte kommer få träffa honom förrän över en månad! Min Villesnuff!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0