20120629

"Godmorgon" som egentligen inte är så god. Skulle egentligen kört ett morgonpass på jobbet idag men kände mig inte tillräckligt frisk och pigg för det så det blev att stanna hemma och förlora ytterligare lite på lönen. prutt!

Idag ska jag även ta tåget eller hela 3 tåg till mora och hälsa på familj nr 2 i några dagar och mysa med lillebror!
Så jag hoppas att min förkylning lägger sig lite tills dess. Finns inget värre än att åka tåg sjuk.
Anyways det blir ikväll så innan dess lär jag ta en fet dusch, packa och småfixa lite.


Ställde mig på vågen igen (beroende those days) och grym som jag är så kan jag stolt säga att minus 7 fetto kilon är borta från kroppen efter ca 2 månader. Genom att enbart slutat med potatis,pasta,ris, chips, godis och sånt snusk (nötter räknas inte, mitt nya beroende)
Jag är chockad själv, trodde aldrig det skulle gå att överleva utan typ pasta men det är inte ens gott om jag äter det idag. faktiskt! Och självklart kan jag äta en potatis eller två ibland för det är gott ^^ och det här med godis. Sånt jävla sockerbehov som jag hade med redbull, cola och godis då, det är sjukt. Har inte druckit en enda droppe cola sen jag började. Några få redbull bara och kanske 3 kexchoklader och 3 kick på två månader! applåder! Nej jag ljög!! Jag har fettat i mig två feta godispåsar från kryssningen också...men sen räcker det!
Och ska jag slå ihop från när jag för första gången skulle bli "duktig" och börja träna and stuff så har jag gått ner nästan 12 kg. Men detta var från när jag vägde mig förra året i april/maj så atteeeh det största resultatet kommer ju från dessa dagar! :))))) BIG SMILE!
Synd att jag inte tog någon klassisk före bild så man kunde jämföra. Men det här med "helkroppsbilder" har ju inte varit min starka sida. Inte så konstigt det när man bara ser en stor fläskboll haha!
Självklart har jag en lång väg kvar för att nå mitt "dröm"resultat men jag tar små mål i taget och tar varje dag som den kommer. Jag menar jag tränar ju inte ens? Det är jag alldeles för lat för ;))
Men 6 kg till så jag hamnar jämt. Sen går jag gärna ner 5 kg till efter det. SEN kan jag nog möjligtvis vara nöjd. Vi får se, kanske inte är möjligt heller!
Nu får det räcka!
Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0