knack knack

Har aldrig lust att uppdatera bloggen. Jobbar jag inte så myser jag med hjärtat. Nu har däremot min älskling åkt tillbaka till Åmål för några dagar och jag har jobbat klart för denna dagen. Ledig imorgon så förhoppningsvis ska jag ha lite lonley girltalk med Johanna eller något...
Mattes familj kom hit i helgen. Han fick ha lite semester med dem i Stockholm medan jag fick jobba. Helt ok även om jag också skulle vilja gått på skansen m.m.
Naturligtvis så ska vi få oturen att få vår pärla till bil förstörd. Äckelungar som tror att de kan göra vad de vill! Ah anyways. Två krossade rutor, stulen stereo och två par (snygga) brillz! DÖÖÖD ÅT DOM!!
Inte vart det bättre av att Matte åkte tillbaka till sitt hemland...eeheh! Okej 5 dagar, kunde vart värre, men damn, jag är beroende av närheten! Love you beb!
Borde berätta att jag vart på kolmården tillsammans med Matte, hans syster och hennes pojkvän i måndags. När vi kommit in mitt på kolmården kommer jag på att jag glömt kamerajäveln...Inga bilder alltså. Vill och ska tillbaka dit igen...SNART!
Segt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0