20110928

Oj det här va länge sen, men jag känner att det är dags för lite uppdatering!
Det känns som att det har hänt en hel del sen sist även om jag jobbar på som vanligt.
I måndags fyllde min älsklingbebis hela 3 år, och jag som har haft sån himla koll glömde bort det och kom på det sisådär kl 9 på kvällen när han gått och lagt sig! fail! Anyways. På helgen innan där överraskade Johanna mig med ost, kex, vin, frukt och ölkorv. Det behövde jag efter 5 dagars arbete kände jag! Dagen efter tog vi oss in till Kista och kikade på bio. Final destination 5 3D, som tyvärr sög. Jag blev mer och mer snorig och fick ont i halsen. Så nu ligger jag sjuk, har sen dess knarkat te som aldrig förr. Skönt att man var ledig i 4 dagar, men synd att behöva ligga sjuk då också...
Men lite mer till de gladare nyheterna. Min babe har lyckats få sig ett jobb som ligger typ 5 min ifrån mitt jobb! åh jag är så överlycklig att han äntligen fått ett! Det förtjänar han verkligen efter allt! Så igår kom mamma hem med tårta och så fira vi lite. Jag och kärleken hade även hela 23 månader igår också. Så om en månad har de redan gått hela 2 år. Sjukt!
Jag ska nog tappa upp ett bad för första gången på år och hoppas på att man kan spola bort lite baciller.
Jobba imorgon och på fredag och sen på lördag åka till Uppsala och hälsa på farmor och familjen som åker ner. Fira Villeplutt och äta lite mat. Saknar bebis jättemycke!
Det här lär väl bli det enda inlägget på ett bra tag igen. Har aldrig tid längre!
Alright then!

<3


<3


Schnöggve!

Liten bebis blir stor bebis! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0