Fredag

Yay! nu är det Äntligen fredag igen! :) ska dra mig upp mot hamra ihelgen och leka med Emma.
Sen är det bara en vecka kvar tills jag åker ner till Älsklingen ungefär :P

Fick hem ett brev idag från Håbo kommun där de stod att vi ska ha återträff i vår gamla skola! :D fatta glad jag blev. Det är på en Torsdag vilket innebär att jag får ta ledigt från skolan ;D Fan va roligt!
Ska prata med Sandra nu och fråga om hon och vårt gamla lilla gäng ska dra dit!
Isånna fall så åker jag ner på tisdag näst nästa vecka på valborg till älskling och veckan efter får jag åka ner igen! kan inte bli bättre ;) Puss på de vah!

Annars har väl den här veckan gått ganska snabbt tycker jag. (:
Hoppas nästa vecka går lika snabbt ;)

Hej då folket!

image12 image13


Kommentarer
sandra

klart vi ska gå :D

2008-04-18 @ 21:40:55
URL: http://www.osorio.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0