Måndag

Äntligen måndag.. höhu imorn åker jag ner med 16.32 tåget ner till Uppsala, byte i borlänge men w/e!
Ska få träffa älskliing igen, känns som vi har varit ifrån varandra i evigheter :o

Imorn har vi Nationellt prov i engelska, jag behöver inte ens göra de för jag vet redan resultatet, -.- IG!!! here I come!
Omg hatare! fattar inte varför man ska göra sånt skit.

Just nu sitter jag på Multimedian och jibbar svenskan. vi har lagt ner arbetet på gräsänderna. dom har ju flyttat åt helvete eller nånting :/ Så IG där med!
Därför passar jag på med sv så KANSKE man kan hinna klart tills nästa vecka. det är ytterst troligt men man kan ju alltid försöka! Ska ta hem och jobba även fast vi inte får. Åsa har ju vart i Tyskland så inte har vi fått någon möjlighet till hjälp heller :/ fattar inte hur hon tänker >.<

Idag händer ganska mycket.
  • Färga håret
  • Duscha
  • Städa rummet
  • Tvätta
  • Packa
  • Försöka plugga svenska
Omg så mycket >.< !! Blääh!
Aja Updates later! Puss

image19


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0