Onsdag

sjukanmälde mig idag för att igårkväll när jag satt och klippte ut bilder ur tidningar så högg de bara till i nacken och ryggen och sen dess har jag knappt kunnat rört på mig. Har inte sovit ett skit inatt eftersom att jag inte kom på hur jag skulle kunna ligga. O.o När jag väl har legat ner så har jag inte kunnat röra mig eller rest mig upp eller nånting. Vet fan inte vad jag fick för fel. Men ont gör de fersure. Hoppas det försvinner snart. Jag vill vara ute i det fina vädret juue >.<  Hmm när jag går ser jag ut som en struts blandat med en gammla pensionär O.o Lääskigt!
Gör mig bra så jag får ut och cykla och sola i det fiiin fiiina vädret! :O

Kan pappa komma hem snart från Uppsala eller så jag kan få mina biiilder! :) Sen ska det stooora arbetet startas igång ;D <3

See ya later peoples!
Bajs bajs
image15 image16


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0