Torsdag

Redan torsdag. Tiden går snabbt när man bara sover bort dagarna :) Snart är helgen också över och seen får jag åka till min efterlängtade bääjbi! <333
Har gjort klart mitt lilla arbete nu ;P haha vet inte om de blev så jävla värst lyckat men lite gulligt måste de väl ändå vara.
Idag har jag inte gjort mycket alls förutom mitt lilla projekt xP
Fan MÅSTE börja med SV! >.< får dåligt samvete när jag har varit hemma i två dagar utan att jobbat något med svenskan :/

De va planerat att jag skulle dra med Ewe och Johanna idag till Red hot tattoo, men Ewe mådde inte så bra och Johanna har jag inte hört så mycket ifrån, så jag blir väl bara hemma idag också.
Fan skit tråkigt och sitta inne när solen lyser på högsta nivå.

Jag saknar min Micke massa masssa mycket! <3
Hoppas dom sista dagarna bara ruusar iväg så jag får puussa på dej snart snutteplutt!

aja ska dra ut en liiten stund iaf.
Puss bajs

image17


Kommentarer
Cissi

Ja va sägs om alla utom du ;) Saknar dig bejbiii. kom hem från hamra snaaaaart!

2008-04-25 @ 18:14:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0