10 december 20:19 Volbeat

Nu har jag gjort något jag borde ha gjort för ett tag sedan, nämligen fixat 3 stycken Volbeat album.

Volbeat - The Strength The Sound The Songs - 2005
Volbeat - Rock The Rebel Metal The Devil - 2007
Volbeat - Guitar Gangsters and Cadillac Blood - 2008

Jag har min kära mamma att tacka när det gäller musik iallafall. Volbeat är en stor favorit hos mig och den största är ju såklart HIM, och det är tack vare mamma som jag fått reda på dem och börjat lyssna på dem. Helt underbara! Så stort tack till dig! <3

så vad kan jag göra nu då? Jo, lyssna massa massa på volbeat såklart. Jag kanske ska ta mig i kragen och leta upp alla HIM's album också när jag ändå håller på. Eftersom jag aldrig lyssnar på skivor längre överhuvudtaget så är det väl bättre och skaffa dem på datorn där man sitter, ja typ hela tiden!
Vad sägs som att kanske försöka få tag på en Ipod snart? Känns ju som att alla har en förrutom jag. Jag är en sån där....unge som är lite mer efter, jag skaffar väl mig en Ipod när den är ute och sämst medan alla andra skaffar sig det allra bästa och nyaste!

Imorgon har jag foto på morgonen, men det blir nog inte att åka iväg någonstans för något sånt har jag inte fått höra. Vilket är synd eftersom jag trivs att åka ut och fota på nya ställen där man aldrig har varit förr!
Nu ska jag nog ta och sminka av mig och göra mig iordning för sängen!
En viktig sak till är att jag har lyckats övertala bejbi att komma upp helgen innan jul! :) Så inte den här helgen utan nästa så kommer han till Mora. Puss på honom!

Godnatt folket!
/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0