16 december

Okej eftersom inte bloggen vill som mig, så ska jag nu börja lägga in alla mina bilder i kategorin "Foton". Kanske onödig information, men det kommer bli lättare för mig och er andra också för den delen om ni vill kika på mina bilder utan att behöva leta igenom hela bloggen, så som sagt så har jag börjat med det nu.

Idag ska jag åka till Borlänge, med Emma om inte hon ligger hemma nu och spyr eller något annat som skulle vara typiskt. Jag åker iallafall med 14:30 tåget så jag går lite tidigare från multimedian och skippar en lektion. Annars kommer jag dit när dom stänger typ och hinner inte göra någonting.

Nu ska jag jobba med min hemsida.
Hejsvejs!
/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0