18 december

Vet ni vad! Igår när jag städade rummet så skulle jag ju få en tidig julklapp! och vad fick jag då? Jo en ny dator! som går mycket snabbare till viss skillnad mot min förra som man fick vänta i en timme för att bara få upp internet.
På den här datorn kommer jag kunna jobba med ps utan att behöva bekymra mig över att programmet ska lägga ner när man nästan är klar, eller att man helt enkelt inte orkar vänta på att det ska laddas klart så fort man har gjort något.
Så gissa om jag är glad! :D

Mah bejb kommer till Mora kl 21:40 ikväll också! I vanliga fall sover jag vid den tiden, så får se om jag orkar pallra mig upp imorgon, sista skoldagen. Jag tycker det är så onödigt. Vi ska dit för att kolla klart på en film som jag inte ens har sett början på. Det känns ju jätte roligt, kanske skippa? Jag menar, vi slutar ju endå efter det.

anyways, nu ska jag kolla på tv eller något. Hare bra!
/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0