28 december

Igår åkte jag neråt till Bålsta med pappas magsjuka morbror. Åt hela vitpepparkorn för att försöka klara mig. När jag skulle gå och lägga mig igår så mådde jag illa, så då var det kört tänkte jag, men det gick som tur över under natten.
Sandra satt och vänta på mig när jag kom fram. Vi ringde till Patrik, Patrik, Oskar, Kalle och Martin så dom kom över. Vi satt och kolla på Harry potter och satt bara och prata. Få se om vi får ihop oss på nyår. (??)

Idag åker jag till Uppsala och är där i några dagar. Ska öppna klappar ;D
Åker väl hem på tisdag skulle jag tro. Alla mina sista pengar kommer gå åt till bussresa :/ Känns surt!

Min jul var bra, vi fira den hos Lindas föräldrar. Jag fick bla. ett efterlängtat kamerastativ både ett stort och ett mini, tyvärr så var min kamera för tung för det mindre, fick en UV lins och plattång m.m. så somsagt ska jag ha en liten mini jul hos familjen eriksson idag och sen ha den sista julen när mamma kommer hem från utlandet. :)

Ha det bra!
/e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0